"När natten är här ska jag lämna allt tillbaks"

2010-03-26 23:13:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Lugn kväll. Jobb 10-19 imorgon. På min lediga helg. Bara 9 dagar och 1 timme kvar. Det snurrar lite. Inte på grund av alkoholen. Tankar far omkring. Vad händer? Jag har sökt förståelse överallt. Jag letade inom mig, utom mig, inom andra, i musiken, i försvaret. Allting talar emot. Jag förstår inte längre. Jag vet inte. Ett mycket sällsynd exemplar. & varför stod du annars här? När natten är här ska jag lämna allt tillbaks. Texter som talar till mig. Dyker upp som ödet. Ögonfransar som faller av. Önskningar som önskas. Önskningar som besvaras. Och som inte gör det. Ingenting som verkar självklart. En oläst blogg. Betydelselösa ord. Ingenting.




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu