Min "att-plugga-till-och-få-gjort-innan-lovet"-lista

2010-03-24 19:20:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Psykosocialt Arbete-uppgift
Engelskaboken

Matteprov
Historia/svenska-uppsats
Psykologiprov
Svenska inlämningsuppgift

Nu är två av sex skoluppgifter avklarade. Jag förstår inte varför lärarna alltid schemalägger alla stora prov och uppgifter precis innan loven. Hela världen stressar sönder mig just nu och jag behöver verkligen ha min födelsedag och ett långt, ledigt lov framför mig. Då kommer allt bli bättre. Det tror jag varje gång.


På bild: jag och min jobbarkompis Timmy på förfesten hos mig igår. Bilden visar ungefär hur lycklig jag är över att ha läst ut min bok!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu