"Men om du längtar hem någon dag. Och saknar nått, precis som jag. Då leder vägen dit den ska. Om du längtar hem någon dag."

2010-03-31 16:23:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom precis hem från en övningskörningsrunda med min far. Det går bättre och bättre och nu tänker jag köra stenhårt så ofta jag kan! Jag har en stor och äcklig historiauppsats imorgon så jag borde verkligen plugga, men jag är så omotiverad. Jag är däremot mer motiverad till att ta min påse med sura kryptoniter, lägga mig i sängen och titta på de nya avsnitten av One Tree Hill. Får inte, får inte. Bara ett avsnitt? Mjo, det kan jag unna mig. PUSS


På bild: en del av min oerhört intresserade klass. En bra bild för att beskriva hur mycket jag bryr mig om Kenya och varför de inte har genomgått en industrialisering. Förtydligande: jag bryr mig inte alls.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu