"Men ändå, du min vän i livet. Se hur kvällen brinner upp. En enda sak är givet. Vi är två hjärtan i samma kropp"

2010-03-29 22:13:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Veckan startades med prov i Matte C och det gick faktiskt bättre än väntat. Jag kände mig faktiskt säker på en del uppgifter (vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig och matte) och jag gjorde helt klart mitt bästa. Efter provet kilade jag och Johanna upp till förskolan där min mamma jobbar och spelade in ett reportage. Även det gick bra. Efter att ha redigerat och fixat i ungefär tre timmar drog vi till gymmet en timme. Det blev en bra måndag och det känns underbart att ha provet överstökat. Nu ska jag kolla film och sova. PUSS


Johanna Nilsson, mitt stöd i livet. Genom allt!

.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu