"Making something out of nothing, the need to express. To communicate, to going against the grain, going insane, going mad"

2010-03-03 15:55:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har jag sagt att jag älskar second hand någon gång? Jag och Johanna tog en sväng in där idag efter skolan och det slutade i 5 tröjor och ett par skor. 200 kronor! Vi var helt lyriska och uppe i varv när vi gick därifrån. Det är helt otroligt vad mycket man får för pengarna där. Nu ska jag kila ner till busstationen och pussas med Dennis lite och sen blir det plugg. PUSS












Totalt: 200 kr

.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu