Jag skrattar idag. Och jag skrattar åt dig. Och dig. Och dig. Patetiskt

2010-03-30 17:10:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Psykosocialt Arbete-uppgift
Engelskaboken

Matteprov
Historia/svenska-uppsats
Psykologiprov
Svenska inlämningsuppgift

Det börjar se bra ut på min lista nu. Jag har bara en stor uppgift kvar att göra nu och det är den omöjliga historiaskrivningen på torsdag. Idag hade jag tänkt gå till gymmet med Johanna, men vi sköt på det till imorgon istället. Därför tror jag att jag ska ut och köra lite med pappa och sen blir det plugg ikväll. Nu närmar det sig verkligen, åh vad jag längtar!

6   5   4   3   2   1   BOOM, 18 år!


På bild: Dagge, Ellinor och jag på Jespers 18-årsfest. Snart är det på med partyhattarna igen och den här gången är det min tur!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu