"Jag har blanka golv. Luften går att andas, jag har städat och lagt undan, slängt och sorterat det är rent nu."

2010-03-13 16:04:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gårdagen blev ganska galen. Vi gick fram och tillbaka över stan i jakt på Jespers pappa och till slut hittade vi till Tess där det var 18-årsfest och fullt ös! Vi stannade där ett tag och skrattade och sjöng med till "Oh Susie" och allting var glatt och bra. Sen blev det en lång promenad hem till mig där jag och Dennis somnade till "Johan Falk - GSI". Morgonen blev lång och mysig med pannkakor till frukost. Jag har plockat ut allting jag äger ur mina garderober nu och håller på och sorterar, slänger och viker. Nu vill jag ha ordning. PUSS


På bild: en av mina absoluta favorittröjor som jag köpte på second hand-bloggen Sellan.


.

Kommentarer

Det låter vilt hahah :) ska se på melodifestivalen hehe :) Ska inte du?

2010-03-13 20:38:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu