"It started out as a feeling, which then grew into a hope"

2010-03-16 19:20:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom precis innanför dörren efter en galet skön kväll på gymmet. Jag och Johanna körde stenhårt i en timme och sen solade vi i 30 min, så nu är jag helt slut och känner mig som en ny människa! Nu väntar te och rostade mackor till kvällsmat och sen duschen. Om en vecka nu är jag på väg in i dimman med mina jobbarkompisar och jag ser så mycket fram emot det. Men som sagt, te och mackor nu. PUSS


På bild: ett kollage jag gjode efter den förra personalfesten för ungefär ett år sedan. Jag hoppas på fler roliga minnen nästa vecka!


.

Kommentarer

jo jag tycker de:O men jag gillar juh baar maria. dom andra tycker jag suger.

2010-03-16 20:05:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu