"Ibland vill jag bara ta mina vingar och flyga iväg härifrån, men verkligenheten slår mig. Jag vet ju att det inte går"

2010-03-26 16:07:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Skolan är slut för den här veckan och nu är det helg. Det är en hel del som snurrar i mitt huvud just nu samtidigt som jag har massor av plugg och planering att göra. Dessutom blir jag 18 om tio dagar, så nästa vecka är min sista som 17-åring. Idag kilade jag på stan med Johanna och Ellinor efter skolan och inhandlade en hög med underkläder och en ny, skitsnygg bikini till Spanienresan. Det är bara 34 dagar kvar till vi åker och nu börjar jag tagga till! Nu ska jag dricka energidryck och äta chips. PUSS

Jag vet ingenting.


Jag hittade precis en gammal bild som jag tog/gjorde för flera, flera år sedan. Jag hade precis börjat lära mig Photoshop där och var så stolt över den här bilden. Nu tycker jag dock att den stämmer ganska bra. Önskar att det gick att lämna kroppen för ett tag.


.

Kommentarer

Tack så jättemycket! :) Och du är ju grym på photoshop gumman!

2010-03-26 16:11:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu