"I think about the years I spent, just passing through. I'd like to have the time I lost and give it back to you"

2010-03-21 18:06:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit en bra dag på jobbet och humöret har varit uppe hela tiden. Det är dock skönt att vara hemma nu och ha en liten pojke liggandes i min säng. Nu blir det duschen och sen ska jag njuta av min lediga kväll. Det snöar galet ute nu och det gör mig lite deprimerad med tanke på hur mycket jag längtar efter våren. Nu är det snart bara två veckor kvar till den efterlängtade dagen och jag tycker att tiden borde kunna gå mycket fortare. PUSS




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu