"I rispan från min vrede ska jag sätta ord och slå. I skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå"

2010-03-31 23:35:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag spenderat hela kvällen framför datorn. Den här historiauppsatsen stressar sönder mig, och ändå känns det som att jag inte engagerar mig alls. Jag bryr mig absolut inte om ämnet så det känns väldigt onödigt. Nu har jag suttit och valt ut en himla massa bilder som jag har klickat hem som riktiga kort. Tanken är att jag ska göra ett fotoalbum över hela 2010 och nu ska jag äntligen komma igång. Det dök upp en hel del minnen när jag såg massa gamla bilder. Nu ska jag pysa i säng och titta på One Tree Hill. God natt. PUSS








På bilderna: jag och tjejerna hade en riktigt mysig kväll på vallarna en gång i slutet på förra sommaren. Jag saknar den tiden och de minnena, faktiskt. Hoppas på mer sånt nu i sommar.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu