"I don't wanna be anything other than what I've been train to be lately"

2010-03-10 22:15:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev en runda på Second Hand idag igen och då slutar det aldrig tomhänt gör min del. Jag kom hem med en hög med nya saker (bilder kommer förhoppningsvis imorgon). Ikväll har jag varit på hudvårdsparty med mamma och hennes jobbarkompis och det var trevligt. Nu är Dennis här och vi ska mysa film och sova nu. Jag mailade nyss in mitt arbete om våldtäkt i ämnet Psykosocialt Arbete och det känns underbart att ha det ur vägen! Det betyder dessutom sovmorgon imorgon! God natt på er. PUSS


På bild: Dennis och jag


.

Kommentarer

åhh jag tycker verkligen synd om dig=) Eller du kankse gillar skolan. SJälv e jag så skoltrött bara..



Vilken söt bild det va på er=) har ni varit tilsamman länge?

2010-03-10 22:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu