"Here comes the sun, dududududu"

2010-03-10 14:13:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det går bra med statistiken nu och det gillar jag. Det vore roligt om ni ville kommentera lite mer bara. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att stödmatten ska börja. Efter den kilar jag en sväng på stan med Line och ikväll ska jag följa med mamma på hudvårdsparty. Imorgon har jag sovmorgon och det tycker jag om. PUSS




På bild: Folkets Hus i vårsol. Snart är vi där igen, våren närmar sig, och det tycker jag verkligen om.


.

Kommentarer

Hej .. Har inte ni också lov nu? eller har ni redan haft de?

2010-03-10 17:52:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu