"Here comes Johnny singin' oldies, goldies Be-bop-a-lula, baby what I say"

2010-03-07 21:06:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag sitter och tittar igenom gamla bilder medan jag väntar på att Dennis ska komma. Jag hittade den här. Jag kommer så väl ihåg den här dagen. Av flera olika skäl. Det var sommar. Det var Nyköpings Festdagar. Jag var glad och väldigt kär. Jag hade bruna ben och jeansshorts. Jag hade mitt nya linne och ingen tjocktröja. Jag umgicks med bra folk hela kvällen och bara njöt av livet. Jag vill ha vår och sommar igen. Jag vill det så gärna. Jag vill ha bara ben och mina nya tygskor. Jag vill kunna springa ute hela nätterna utan att frysa. Jag vill sitta på vallarna och mysa i solen. Allt det.




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu