En dag var det vackert. Lite extra fint så där.

2010-03-06 17:48:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var det vår igen. Det var så där fint att man blev glad när man vankade. Dessutom hade jag en finfin pojke bredvid mig också. Tyvärr var jag tvungen att jobba. Oroväckande nog fick jag vara kassachef för första gången någonsin. Oväntat nog gick det ganska bra. Tids nog fick jag sluta. Tack vare Elin och Malin hade jag sällskap när jag åt. Nu sitter jag och filurar på vad kvällen har att erbjuda. Jag hoppas på fint folk och skratt i alla fall. Nu väntar en varm och skön dusch. PUSS




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu