"Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet. Du lever för stunden, men inte jag. Det är nudlar och lånade pengar, du har grå efterslängar men lyckan i grunden, precis som jag"

2010-03-27 22:39:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Drömmar som dröms. Tankar som tänks. Ord som inte sägs. Förväntningar som sviks. Det blev inte så. Men det blev rätt bra ändå. Patetisk, haha. Tro in att jag bryr mig. Det var ändå jag som vann, ditt äckel.

En dusch som väntar. Och en säng. En tom säng. Stort. Och varmt. Saknad.
Inte du.




.

Kommentarer
Din mamma

Jag blir så förvirrad och ledsen av att läsa:( Förstår att det är jobbigt för dig men känner mig maktlös och utanför.... Gör mig mer delaktig och ANVÄND mig och min livserfarenhet:) ÄLSKAR DIG mitt hjärta<3<3<3<3

2010-03-27 22:59:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu