"Det finns en skugga bland träden där vi kan ses, där kan vi tas och ges. Där har vi någonting tillsammans"

2010-03-16 07:43:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


God kväll. God morgon. God, helt enkelt. Igår skrattade jag åt dig. Och vet du? Jag älskade det. Du är patetisk ju, haha. Jag vet inte riktigt vad som händer nu, men det märker jag. Snart pyser jag iväg till skolan och sen blir det gymmet med tjejerna. Det är fint väder idag också och jag ser fram emot min soliga promenad till skolan med musiken dånande i öronen. Nu blir det kaffe. PUSS


På bild: jag och världens bästa tjejer!


.

Kommentarer

ovanligt bra idag måste jag säga:*p hur är det själv? Såg du på svenska hollywood fruar igår?

2010-03-16 10:10:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu