"Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand"

2010-03-14 13:03:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Kvällen igår spenderades med en skål chips framför melodifestivalen med Dennis, mamma och pappa. Jag höll på Eric Saade med Manboy, men jag tyckte det var väldigt roligt för Anna Bergendahl att hon vann. Det är väl nästan en sjävklarhet att hålla lite på henne också när hon kommer från Nyköping och går på samma skola som jag? Anyway, nu har Dennis åkt hem en snabbis för att träna och sen kommer han tillbaka. Under tiden ska jag plocka ordning på tvätten och ordna det sista i mitt rum. PUSS




På bild: Från snökaos till vår. Nu är den på väg på riktigt!


.

Kommentarer

Jaha gör hon? du får hälsa från mig!!!!!!!

2010-03-14 14:18:02

hah som om hon ens vet vem jag är:P hon ba vem fan e de.. nej då jon ser trevlig ut:d

2010-03-14 19:13:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu