"Bedstefar! Jeg kan ikke svømme. Det kan ikke jeg heller"

2010-03-02 22:17:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dennis missade bussen hit för att han glömde busskortet hemma. Nu är jag ledsen och ensam och tänker gå och lägga mig så att det blir imorgon istället. Jag skrev klart min bokrecension idag och fick den rättad av mamma så på torsdag lämnar jag äntligen in den! Imorgon blir det förhoppningsvis dans med gänget, vilket jag behöver.

Eftersom jag helt plötsligt fick väldigt tråkigt så bjuder jag på något, enligt mig, riktigt roligt! Hoppas ni har lika dålig humor som jag har. God natt. PUSS






.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu