"Battle Without Honour or Humanity"

2010-03-04 20:00:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gårdagens kväll spenderade jag i Svalstaskolans idrottssal med Krille, Isak och Johannes och dans. Det var en bra kväll som avslutades med att jag kom hem och fann mitt rum fullt med tända ljus, en stor skål ostbågar och en underbar pojkvän i min säng. Idag har jag bara pluggat och det är så fruktansvärt tråkigt. Tur att det är fredag imorgon. Fredagen den 5 mars. Bara en månad kvar nu. Ge mig min födelsedag! Nu pyser jag till Dennis. PUSS


På bild: De fina pojkarna Krille, Isak och Johannes.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu