som en troende tro

2010-07-18 22:12:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Solen gick precis ned. Den tog  med sig dagen. Nu väntar bara en natt. En ensam och kort natt. Sedan är det över. Jag drar några djupa andetag och tänker tillbaka. De senaste fyra veckorna har varit så bra. Jag har verkligen känt smaken av det lediga ungdomslivet. Jag levde varje dag fullt ut och njöt varje sekund. Nu är semestern slut och det är dags för mig att inse att jag inte är ett barn längre. Allvaret börjar direkt. När solen gick ned tog den med sig känslan av frihet. Kvar finns ett mörket och en ljus dataskärm. En väntan på morgondagen. Sömnen kommer att behövas. God natt.




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu