"Vad är det för dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Elins födelsedag - HURRA!"

2010-01-06 00:59:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det verkligen ingen vanlig dag, för idag blir min älskade vän Elin Ahlin 18 år och det är något extra! Den här bilden är tagen på skolavslutningen i 8:an. Det var sommar och varm, vi hade ett helt sommarlov framför oss och visste ingenting om framtiden. Du är en av mina närmaste vänner trots att vi inte ses lika ofta som vi borde, men jag vet att jag alltid kan lita på dig och jag kommer ställa upp för dig till slutet, Elin gumman! Grattis på 18-årsdagen, min trogna vän. Om mindre än 13 veckor gör jag dig sällskap på krogen! Jag älskar dig! <3





.

Kommentarer

haha oh va sött kort! Grattis till na<3

2010-01-06 13:37:49

tack min älskade vän! du vet att jag kommer att ställa upp för dig med, vad som än händer, i vått och torrt! jag älskar dig <3

2010-01-07 09:17:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu