"Making something out of nothing, the need to express. To communicate, to going against the grain, going insane, going mad"

2010-01-28 21:52:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag kom att tänka på förut att jag faktiskt har en del besökare varje dag, men att ingen någonsin lämnar ett spår efter sig. Om du undrar över nåt eller är nyfiken på något speciellt jag gjort eller skrivit så tveka inte att höra av dig! Kommentarer är det roligaste som finns och jag läser alla jag får. Är ni sugna på en frågestund? Let me know. Nu ska jag titta på världens, genom tiderna, bästa film RENT och dejta kudden! GOD NATT


På bild: Jag | Foto: Dennis Lahti


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu