"There's something special about the way you smile"

2010-01-23 20:19:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gårdagens förfest hos Michelle var rolig och lyckad men jag gick hem ganska tidigt och spenderade natten med min lilla prins. Idag var jag på jobbet mellan 11.30-16 och sen övningskörde jag med pappa i 2 timmar. Jag klarade av både dragläge, backning, trafik och motorväg så se upp på vägarna nu för jag är taggad!

Snart tror jag att jag ska kila iväg till Sebbe med tjejerna och spendera kvällen där innan det är dags för morgondagens heldag på jobbet. Jubel och applåder...


hjärta <3


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu