"Jag skänker dig den sista lögn jag har. Jag offrar & betalar vad som krävs"

2010-01-28 20:45:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


När mörkrets sista trummor dånar ut. Överger & lämnar mig kvar. Jag blundar i en frusen tyst minut. Ett mycket sällsynt exemplar. Kom och var min vän för en sekund. När kvällens första, frusna stjärnor vaknar.



Jag kom just på det nya namnet till min blogg. Ett mycket sällsynt exemplar. Ungefär som jag. Tack ännu en gång, Lars Winnerbäck. Jag börjar misstänka att det är du som får min hjärna att arbeta.


.

Kommentarer

SV: okey! vad kul :) ååh tack så jättejättemycket! :)

2010-01-28 21:29:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu