"Imba wimbo ao cepo. Wakaki unasuwana"

2010-01-24 01:20:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma efter en väldigt lugn lördagkväll hos Sebbe. Sitter och värmer mina fötter och myser till slutet av filmen Gladiator. Jag saknar min Dennis till tusen och önskar att han kunde värma mig istället. Dessutom tittar jag på bilder från Lanzarote i höstas och det skulle inte sitta fel med lite värme här i Sverige nu. Långa nätter och vackra solnedgångar med en kall öl i handen. Min kamera och jag hand i hand som fångar upp allt det obeskrivligt fina. Ge mig det nu!










Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu