"Happy New Year, No more champagne, And the fireworks are through"

2010-01-01 18:13:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gårdagen var riktigt G R Y M och vid tolvslaget stod jag mun mot mun med min Dennis Lahti och det var då exakt ett år sedan det blev han och jag igen. Vi lovade varandra att det här ska bli vårat bästa år någonsin och jag känner på mig att det kommer bli det också. Idag har jag och Dennis spenderat hela dagen i sängen med film, chips, ostbågar och pizza och det har varit perfekt! Gott nytt år på er, alla bra människor!




.

Kommentarer

gott nytt år liza, hoppas du hade ett bra nyår gumman (: <3

2010-01-03 11:21:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu