"Du ville prata häromdagen, och helt plötsligt blev det tyst. Jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss"

2010-01-21 22:01:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag önskar mig ett tomt, vitt rum med ett stort, tomt, varmt bad och lite Melissa Horn-musik. Skulle vilja glömma, komma på, tappa bort, hitta, fundera över. Önskar att jag kunde radera. Samtidigt känns det bra att det finns kvar. Tankar som virvlar omkring som snön utanför. Saker att göra som växer och växer, och de verkar aldrig ta slut. Jag vill till någon varm plats nu. Helst en plats där tankeverksamhet inte är nödvändig. Jag vill ha gårdagens kväll och inte det som är nu. Jag vill tänka på något vackert och lugnande. Jag hade en sån sak, men nu vet jag inte var den har tagit vägen. Känslan av otillräcklighet. Känslan av hat, rädsla och osäkerhet. Nervositet och orolighet blandat. Ingenting som verkar säkert.
Jag behöver nog sova nu.








.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu