"Die motherfucker, die motherfucker, DIE!"

2010-01-23 21:07:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag kom just på att jag borde ha panik just nu. Jag har 123 sidor kvar i min engelskabok och den ska redovisas på måndag. Imorgon jobbar jag hela dagen, när ska jag hinna läsa dem? Nu kommer Sara att steka mig levande.. Ibland vill jag tacka Gud, eller vilken högre makt som kan tänkas finnas, för håltimmar. Men i det här fallet tror jag inte att det hjälper. Bort, bort dumma skol-panik. Ikväll vill jag ha roligt. Fast helst skulle jag vilja att Dennis låg här i min säng och myste med mig. Jag får väl drömma om det istället. Jag vill inte sova själv. Speciellt inte när morgondagen inte är efterlängtad utan snarare hatad. McDonald's kan gå och dö.




.

Kommentarer

mc donalds ska fan inte gå och dö :o

2010-01-25 11:06:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu