"Of your galaxy dancing and laughing and laughing again"

2010-02-28 19:56:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev ett bra slut på dagen ändå. Johanna Bengtsson och jag åkte vit limousine till Grand Hotell där vi blev sminkade och fotade. Det var väldigt roligt och det blev några fina bilder. Priserna var dock omänsklligt höga (3 bilder för nästan 1000 kr) så vi köpte ingenting. Mamma tog några bilder när jag kom hem eftersom sminkningen var så fin. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kolla hockeyfinalen kanske? Jag som hatar sport. Tja, vi får se. PUSS




På bild: jag
Foto: Kerstin Johansson




På bild: jag och Kiwo
Foto: Kerstin Johansson


.

Kommentarer
Kerstin

Så bra de blev. Kul du skrev att jag fotat(även om du fixat till dem sen) Den i färg med Kiwo är UNDERBAR

2010-02-28 21:15:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu