"Och vad är det som gör att man glömmer saker? Ja, man drömmer att man trivs med livet ibland."

2010-02-18 22:18:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min kalender är fullproppad nu för tiden och det stressar mig. Det är galet mycket i skolan just nu, min ekonomi håller på att rasa sönder och jag jobbar alldeles för mycket. Idag hade jag omänskligt stort historiaprov på hela Sveriges historia från vikingarna fram till idag. Efter skolan var det dans (tack för att jag i alla fall har något roligt att göra) och sen gick jag till gymmet med tjejerna. Nu ska jag duscha och sova. Sovmorgon imorgon (tack för att jag får sova någon endaste gång). God natt. PUSS


På bild: jag på väg till dansen.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu