"När vintern gömmer dina spår så att du inte hittar hem"

2010-02-23 15:06:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gjorde Maja sin efterlängtade tatuering. Den blev galet snygg och jag är så himla sugen på att göra en egen nu. Jag har tittat runt massor och jämfört och tänkt och nu tror att jag har bestämt mig för hur jag vill ha det.





Något i den stilen blir det nog. Texten lyder "Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp" och det är taget ur Lars Winnerbäcks låt "Elden". För mig betyder den meningen att om man kämpar är man en vinnare och om man ger upp är det klart att man förlorar. Jag är otroligt envis av mig och jag känner att den här meningen representerar mig.


Majas tatuering blev så här

Kommentarer

Va häftigt du har gjort! Ser äkta ut. Majas är snygg men enligt mig för stor. Fast du vet ju vad jag tycker om tatuerigar över huvudtaget....

Kramis

2010-02-23 16:00:02

Jag tycker du borde tatuera den texten ! :) jättefint!

2010-02-23 19:34:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu