"När vi flydde från sanning, tid och besvär för att ta måsten i andra hand"

2010-02-26 09:50:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Morgon igen. Nätterna går så fruktansvärt fort när man inte vill att de ska ta slut. Det här lovet har varit helt perfekt! Idag ska jag jobba hela dagen och det ser jag inte fram emot. Jag hoppas på att kunna sluta lite tidigare så jag kan vara med tjejerna och fira Maja. Datorn ska ut på ett litet äventyr den här helgen, Dennis ska låna den och lana med. Roligt för den att få lämna huset. Nu blir det frukost och sen en lång (och antagligen blöt) promenad till jobbet eftersom det inte går några bussar. PUSS





.

Kommentarer

söt bild!:)

2010-03-01 00:22:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu