"Ingen makt på jorden får mig att släppa dig, min bästa vän. Min älskling, mitt mästerverk i mänsklig form. Du har alltid vart min ögon sten och jag visar upp dig stolt"

2010-02-05 18:02:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste ha världens mest romantiska pojkvän. Han och jag har gått igenom så mycket under vår tid tillsammans och många saker har särat oss åt, men vi har alltid kämpat och lyckats hitta tillbaka till varandra igen. Kärleken mellan honom och mig är starkare än allt annat och vi kommer inte att ge upp. Han är min bästa vän och jag skulle inte kunna leva utan honom. Jag älskar dig, Dennis Lahti.

För er som är nyfikna på varför jag fick ett kärleksryck så hittar ni anledningen här!
(klicka på texten "Latti - Du har allt")




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu