"I set out on a narrow way many years ago. Hoping I would find true love along the broken road"

2010-02-10 21:01:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Håltimme. Håltimmar. Tre timmar och 20 minuter av frivilligt mattepluggande. Jag hatar matte. Något jag älskar är de här superfina tjejerna som förgyller mina skoldagar och får mig att orka. Och Dennis så klart, som just nu ligger i min säng och väntar på mig. Det blir film och mys nu. Det älskar jag. PUSS


På bild: Johanna, Maja, Jag, Johanna och Ellinor på psykologin. Läraren ville ha en bild på oss för att lära sig namnen, och vå gjorde skelögda, glada minen. Jag har förresten kommit på att det är mörkhåriga ligan och jag. En liten parentes så där. Jag har inte så mycket att tänka på. Då dyker sånna tankar upp.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu