"Du säger väl till om jag ska gå? Du säger väl till? Eller följ mig till de gråa, höga husen bortom järnvägsspåren"

2010-02-27 14:32:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har lånat ut min dator till Dennis som är hos Robert den här helgen och spelar non-stop typ. Därför har jag lite svårt att uppdatera, men nu har jag lånat mammas och pappas dator en stund. Jag hade en galet rolig kväll på jobbet igår med härliga människor! Efteråt blev det dricka hos tvillingarna Andersson i Isaksdal och när alla andra gick på krogen gick jag hem. Nu ska jag stoppa i mig lite mat och sedan bär det av till bowlinghallen för att jobba med Johanna. PUSS


På bild: Min lilla kisse Kiwo, gammal bild från i somras.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu