Det var en dag när solen sken, det var inte så kallt och vi slutade tidigt. Det var en bra dag.

2010-02-05 14:08:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var något konstigt med blogg.se igår så det blev ingen uppdatering. Fredag idag. En fredag som vilken annan. Jag ska nog umgås med tjejerna ikväll. Imorgon ska jag jobba. Och på söndag också. Det blir en helg som vilken annan. En helg jag jobbar mig igenom. Det är 59 dagar kvar nu. Sen blir jag stor. Fast helt stor blir jag nog aldrig. Nu ska jag spela The Sims 3. Så jag är i alla fall inte stor än. PUSS


På bild: The Sims 3, kärlek till det!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu