"Det har snöat hela vintern, och jag känner med det"

2010-02-04 15:38:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i skolan med Johanna och vi borde jobba med vårt engelskaarbete, men vi har ingen ork och jag är taggad till tusen för dansen som börjar om 1,5 timme så jag kan inte göra något. Så är det, och jag tänker inte göra något åt det just nu heller. Ikväll kommer förhoppningsvis Dennis till mig så vi kan mysepysa. PUSS


På bild: jag och Matilda Thorén som hoppar av glädje i våras. Jag skulle gärna kunna göra det igen ute i det fina vädret. Utan att behöva ha jacka på sig.
Foto:
Johanna Nilsson



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu