Det börjar räcka nu, jag är trött på det här. Nu vill jag se någonting nytt när jag tittar ut genom fönstret"

2010-02-03 14:01:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Snö. Snökaos, snarare. Försenade bussar. Blöta fötter. Lockigt hår. Rinnande smink och näsor. Halsdukar. Klaganden. Snö i ögonen. Ni vet så där så att man inte kan se någonting. Snö upp till knäna. Snö i skorna. Raggsockor. Vantar. Mössa. Dubbelvikta människor som skyddar sig mot snön. Stark vind. Virvlande snö. Nu vill jag ha vår. En riktigt mysig och solig vår. Det vill jag ha. Nu. Och varm choklad. Och chips.








.

Kommentarer
Disney

Här har det precis börjat snöa lite men än så länge är det lugnt...

2010-02-03 14:33:08

Snygga bilder :P vad heter penslarna du använt? de va riktigt snygga :) eller om du har en länk till dem :)

2010-02-03 16:28:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu