"Det blir rätt ensamt bland alla löven. Det blir rätt deppigt, ett liv i skuggan. Så här på kvällen är det ohyggligt"

2010-02-01 22:57:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu tänker jag gå och lägga mig och imorgon bitti ska jag få sova oförskämt länge eftersom jag har sovmorgon till efter lunch. Efter mina två lektioner kilar jag och tjejerna till badhuset och gymmar en stund. Nu är jag på G med både träning och solning och det känns bra! Ikväll saknar jag min pojkvän fruktansvärt mycket och önskar att han kunde sova här varje kväll. Det är så tråkigt att somna ensam. NU: film och tända ljus - ME LIKE! PUSS & GOD NATT


På bild: solbrännan från Lanzarote i höstas.

.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu