"Battle Without Honour or Humanity"

2010-02-11 20:00:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Torsdag = dans = glad Liza = inget kan förstöra den här kvällen! Det finns ingenting som kan göra mig på bättre humör än att vakna och inse att det äntligen är torsdag igen och att efter skolan får jag kila iväg till Friskkällan och dansa med Move Yá. Förhoppningsvis lyckad jag hitta tid till att träna med No Name Tills Vidare också snart, är taggad som fan nu! Ikväll kommer jag få somna ensam, vilket är lite tråkigt. Men jag har en del filmer att beta av till filmkunskapen så det är väl dags att ta tag i det. Det blev ett ganska långt inlägg idag, kul med omväxling. För en gångs skull hade jag något vettigt att säga. Otroligt. PUSS


På bild: dansträning för fulla muggar, det finns inget jag älskar mer!
Foto: Robin Freiman


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu