in the next life

2010-12-17 17:49:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var det studentfest på Volym med tema Reborn. Vi gick in för det med allt vi hade och hade en grym förfest hemma hos mig innan. Bilder från själva festen kommer senare när de kommer upp på facebook, men vi tog kort på varandra innan vi drog, och så här snygga var vi!


Jag klädde ut mig till Legolas i min kostym som jag fick av min storasyster när vi var i USA över halloween.


Johanna B var ett emo med skärsår på armarna ritat med läppstift.


Lisa var en hård militär med Sverigeflagga på armen.


Johanna N och Maja var siamesiska tvillingar i en tröja i storlek XXXL.


Min konstiga kompis Ellinor var en curry (vad det nu är?) med vattenfärg i ansiktet.








.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu