tänker byta plats

2010-12-03 11:45:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Jag har lite ont om roliga bilderi skolan, det mesta är från fotouppgifter. Här är jag och Johanna Nilsson en gång på en fotolektion. Innan snön kom.


Jag har textkommunikation och det är verkligen inte kul. Det är en vanlig fredag och snart är det pannkaka till lunch. Det finns inte så mycket mer att säga. Förutom att jag ska till Angelica på mysig hemmafest ikväll. Kameran följer med så snygga bilder kommer upp sen.


.


Kommentarer

Svar: Har lagt in en bild på en himel + lite dismoln i photoshop och lagt den som bakgrund. Och så har jag valt 'Soft Light' på det lagret :)

2010-12-03 12:08:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu