projekt: villa

2010-12-06 22:27:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var vi på besök i villan. Jag tog med mig kameran och fotade lite medan inget ännu är gjort. Det första projektet bli att tapetsera om i vardagsrummet och sen tar vi rum för rum. Vi har bestämt oss för att fira jul där, så det är bara att sätta igång.

Start för inflyttning: 15 december
Julfirande: 24 december
= 9 dagars flytt



Vardagsrummet med braskamin


Köket



Mitt rum


Ellens rum (eller i alla fall en del av det)


Sällskapsrum med bar


Hallen


En mycket liten, men mysig bastu.


Ett av de två garagen.


Snickarbod.



.




Kommentarer
Sara Kantare

kul att se bilderna, jag kommer hem den 19 eller 20e och hjälper till med flytten =)

2010-12-07 00:33:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu