omotivation, ja absolut

2010-12-03 16:28:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och har precis tittat på dagens avsnitt av julkalendern. Det är fredag men jag känner mest för att sova för tillfället. Dennis ligger bredvid mig och halvsover vilket gör mig ännu tröttare. Jag hade prov i grafisk kommunikation idag, dvs praktiska övningar i Illustrator CS4 och det gick verkligen illa. Så humöret är lite sänkt nu men jag ska ta en dusch och försöka pigga upp mig själv.



.

Kommentarer
Sara Kantare

dags att städa spegeln?

2010-12-06 11:49:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu