Nobel Nightcap 10 december 2010

2010-12-11 21:54:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I går hade jag en underbar och sagolik kväll på Nobel Nightcap (den officiella efterfesten till Nobelfesten). Jag och min storasyster Sara gled omkring i balklänningar, högklackat, lockar och ständigt med ett glas champange i handen. Jag var en prinsessa den kvällen och det var verkligen som en saga.

Film från aftonbladet (från Nobel Nightcap) hittar ni här!

Biljetterna kostade 500 kr, men allting innanför dörrarna var gratis, och det var inte dåligt med grejer. Jag hade min klänning som jag ska ha på studentbalen, så därför tänker jag inte visa hur jag såg ut (jag vill inte avslöja den).

Min storasyster var däremot väldigt fin i sin klänning hon hade på studentbalen.



Min klänning, mer eller mindre. Mer får ni inte se!



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu