Don't act saddity you're not pretty break bread if you wanna get wit' me

2010-12-26 13:25:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var en underbar julafton och jag fick massor med fina och mysiga saker (kan berätta mer sen). Igår på juldagen fyllde Dennis mamma år så vi spenderade dagen där och kvällen/natten på Volym. Det var en galet rolig natt och jag dansade vaderna fulla med träningsvärk med Linus och Sara och hade roligt åt Linus ex och hennes kompisas som "råkade" dansa in i oss hela tiden. Det var längesen jag skrattade så mycket på en kväll! Nu sitter jag och väntar på att Dennis ska vakna så att vi kan äta frukost/lunch, eller vad det nu blir?


Bild från när vi firade Dennis mamma, alla barnen och respektive.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu