dag 1 - presentera dig själv

2010-12-09 15:11:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Jag heter Liza Karin Maria Johansson och jag är född 1992 (jag är alltså 18 år gammal). Jag är uppvuxen i en vit villa med hörntomt i Bergshammar där jag har bott hela mitt liv fram tills jag var 17 år. Då packade jag och min familj (mamma, pappa, lillasyster, storasyster och katt) ihop oss och placerade oss i en nyrenoverad lägenhet med fem rum och kök mitt i centrala Nyköping. Här har vi bott i ungefär ett och ett halvt år nu, och förra månaden skrev vi kontrakt på en anna vit villa med hörntomt fast centralt.

Jag har en pojkvän som jag blev tillsammans med den 17 september 2007, och exakt två år senare förlovad vi oss. Han heter Dennis och är ett stort stöd för mig genom mycket. Vi har varit förlovade i över ett år nu och han är min absolut bästa vän.

Jag har ett halvår kvar i skolan och sen åker den vita mössan på. Jag jobbar varannan helg på McDonald's i Nyköping och majoriteten av min fritid går åt till dans och fotograferande. Jag dansar streetdance i två olika grupper (en enklare och en avancerad) och jag går samhällsprogrammet med inriktning mediekommunikation.

That's it, I guess. Fråga om ni undrar något!





.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu