dag 08 - en speciell stund

2010-12-17 17:15:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En speciell stund? Det finns så många att välja mellan. Ett tillfälle som jag älskar är sekundrarna innan jag ska gå ut på scenen för ett dansuppträdande. Magen är fylld med fjärilar, vi tar varandra i händerna, kramas och peppar varandra. Just då känner jag alltid att jag är bra. Det spelar ingen roll hur det går på uppvisningen, för innan känner jag mig alltid taggad till 150 %. Munnen ler utan att jag tänker på det och jag känner sådan otrolig gemenskap och vänskap till mina gruppkompisar. De sekundrarna är ovärderliga och de är verkligen en speciell stund för mig.


Min otroligt grymma dansgrupp som jag älskar!




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu