dag 06 - din dag

2010-12-14 19:32:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Imorse hade jag sovmorgon till 10.00 när min svenskalektion började. Vi tittade på "A Christmas Carol" och pratade betyg och så fick vi sluta en halvtimme tidigare. Då spenderade vi en timme framför facebook och sen åkte vi till badhuset och fotade under vattnet. När vi var klara där gick jag hem och tittade på ett avsnitt av Dexter med Dennis och sen åkte jag och pappa till det nya huset och bröt loss golv-och taklister. Nu tittar jag på ännu ett avsnitt av Dexter, packar och väntar på att mamma ska skriva att jag kan börja med maten.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu